Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (30)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Яковець В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Яковець В. П. 
Аналітична геометрія на площині : Навч. посіб. для студ. фіз.-мат. ф-ту / В. П. Яковець, Л. В. Ваврикович; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2001. - 146 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.13я73-1

Шифр НБУВ: ВА606357 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Самойленко А. М. 
Лінійні системи диференціальних рівнянь з виродженнями : Навч. посіб. для студ. / А. М. Самойленко, М. І. Шкіль, В. П. Яковець. - К. : Вища шк., 2000. - 294 c. - Бібліогр.: 82 назв. - укp.

Викладено систематичну теорію асимптотичного інтегрування лінійних сингулярно збурених систем диференціальних рівнянь. Основну увагу приділено системам з виродженою матрицею за наявності похідних. Розглянуто елементи загальної теорії вироджених лінійних систем, системи з періодичними коефіцієнтами, системи першого та вищих порядків. Як основні методи дослідження використано техніку узагальненого обернення матриць, метод діаграм Ньютона, методи теорії збурень лінійних операторів. Значне місце відведено розробці алгоритмів дослідження та обгрунтуванню асимптотичних методів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.611.3 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Яковець В. П. 
Аналітична геометрія на площині. Практикум : Навч. посіб. для студ. / В. П. Яковець, В. Н. Боровик, В. Л. Мельник, Л. В. Ваврикович; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2005. - 269 c. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто елементи векторної алгебри, описано метод координат на площині, полярну систему координат, рівняння прямої, заданої точкою і напрямом, а також двома точками. Висвітлено загальну теорію ліній другого порядку, наведено їх класифікацію.

Рассмотрены элементы векторной алгебры, описаны метод координат на плоскости, полярная система координат, уравнения прямой, заданной точкой и направлением, а также двумя точками. Освещена общая теория линий второго порядка, приведена их классификация.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.131я73-4

Шифр НБУВ: ВС40191 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Яковець В. П. 
Аналітична геометрія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. П. Яковець, В. Н. Боровик, Л. В. Ваврикович. - Суми : Унів. кн., 2004. - 296 c. - Бібліогр.: с. 294. - укp.

Описано елементи векторної алгебри (скалярні та векторні величини, лінійні незалежні вектори та їх координати) з метою використання під час викладання основних положень методу координат на площині, а також вивчення різних форм рівнянь прямої та ліній другого порядку. Розглянуто питання аналітичної геометрії в тривимірному просторі.

Описаны элементы векторной алгебры (скалярные и векторные величины, линейные независимые векторы и их координаты) для использования при преподавании основных положений метода координат на плоскости, а также для изучения различных форм уравнений прямой и линий второго порядка. Рассмотрены вопросы аналитической геометрии в трехмерном пространстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.13я73

Шифр НБУВ: ВА657824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету ім. М.Гоголя / ред.: В. П. Яковець. - Ніжин, 2004. - 176 с. - (Психол.-пед. науки; N 1). - укp.

Розглянуто теорію самовиховання як фундаментальну основу соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об'єднань. Описано структуру та рівні стилів педагогічної діяльності, глобальні процеси та зміни умов для освітніх інновацій. Висвітлено проблеми комп'ютеризації ВНЗ України. Проаналізовано формування особистості студента як суб'єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педагогічному коледжі. Розкрито зміст навчальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови.

Рассмотрена теория самовоспитания как фундаментальная основа социально-педагогической деятельности современных общественных молодежных объединений. Описаны структура и уровни стилей педагогической деятельности, глобальные процессы и изменения условий для образовательных инноваций. Освещены проблемы компьютеризаци ВУЗ Украины. Проанализировано формирование личности студента как субъекта учебной деятельности по модульному обучению физике в педагогическом колледже. Раскрыто содержание учебной деятельности студентов на занятиях по иностранному языку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3 + Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Яковець В. А. 
Створення інфекційних фонів борошнистої роси цукрових буряків для селекційної практики / В. А. Яковець, В. В. Литвинюк, Е. Р. Ермантраут; Ін-т цукр. буряків УААН. - К. : Наук. світ, 2005. - 19 c. - Бібліогр.: с. 14-16. - укp.

На підставі узагальнення літературних даних і результатів досліджень викладено методи створення інфекційних фонів борошнистої роси цукрових буряків (ЦБ) у процесі їх селекції. Проаналізовано особливості оцінки за стійкістю до хвороби селекційних матеріалів і сортів ЦБ, використання їх однорідних форм.

На основании обобщения литературных данных и результатов исследований изложены методы создания инфекционных фонов мучнистой росы сахарной свеклы (СС) в процессе селекции данной культуры. Проанализированы особенности оценки устойчивости к заболеваниям селекционных материалов и сортов СС, использования их однородных форм.


Індекс рубрикатора НБУВ: П215.2-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р103937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Український вимір : Міжнар. зб. інформ., освіт,, наук., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори. Вип. 3 / ред.: В. П. Яковець; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2005. - 86 с. - укp.

Відображено національний український колорит "Кобзаря" Т.Г.Шевченка в перекладі В.Сирокомлі на польську мову. Висвітлено питання історії автохтонного українського населення Низового Надволжя, а також історії Литви - України в декорі вільнюського бароко. Розглянуто умови побутування чернігівських народних весільних пісень, проаналізовано особливості розвитку традицій богослужебного співу у регіоні на початку ХХ ст.

Отражен национальный украинский колорит "Кобзаря" Т.Г.Шевченко в переводе В.Сирокомли на польский язык. Освещены вопросы истории автохтонного украинского населения Нижнего Надволжья, а также истории Литвы - Украины в декоре вильнюсского барокко. Рассмотрены условия бытования черниговских народных свадебных песен, проанализированы особенности развития традиций богослужебного пения в регионе в начале ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4Укр)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Яковець В. П. 
Аналітична геометрія в просторі : Навч. посіб. для студ. фіз.-мат. ф-ту / В. П. Яковець, В. Н. Боровик, Л. В. Ваврикович; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2002. - 146 c. - Бібліогр.: с. 144. - укp.

Наведено метод координат у просторі, визначено зміст понять рівнянь поверхні лінії в просторі, а також площині, заданої точкою та напрямним підпростором, у відрізках на осях. Розглянуто особливості розміщення площини відносно системи координат. Описано афінну та прямокутну системи координат у просторі, розраховано векторний і мішаний добутки векторів, а також відстань від точки до площини, кут між двома площинами.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.133я73

Шифр НБУВ: ВА617812 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Боровик В. Н. 
Геометричні перетворення площини : Навч. посіб. для студ. фіз.-мат. ф-тів. Ч. 3. Подібність і гомотетія. Інверсія / В. Н. Боровик, І. В. Зайченко, М. М. Мурач, В. П. Яковець; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2002. - 277 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Викладено початкові відомості про перетворення площини як відображення площини на себе, введено поняття групи перетворень, руху площини та показано, що множина рухів утворює групу рухів. Розглянуто геометричні властивості центральної та осьової симетрії, а також властивості деяких фізичних законів, пов'язаних з симетрією. Наведено теоретичний матеріал про поворот площини навколо точки і паралельне перенесення, побудову образів елементарних фігур. Надано визначення поняття інверсії, її властивості та координатні формули. Показано зв'язок інверсії з гомотетією та рухами, а також - з комплексними числами. Проаналізовано задачу Аполлонія.

Изложены начальные сведения о преобразованиях плоскости как отражения плоскости на себя, введено понятие группы преобразований, движения плоскости и показано, что множество движений создает группу движений. Рассмотрены геометрические свойства центральной и осевой симметрии, а также свойства физических законов, связанных с симметрией. Приведен теоретический материал о повороте плоскости около точки и параллельное перенесение, построение образов элементарных фигур. Дано определение понятия инверсии, ее свойства и формулы. Показана звязь инверсии с гомотетией и движениями, а также комплексными числами. Проанализирована задача Аполлония.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.115 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344594 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Боровик В. Н. 
Геометричні перетворення площини : Навч. посіб. для студ. фіз.-мат. ф-ту. Ч. 2. Поворот площини навколо точки. Паралельне перенесення / В. Н. Боровик, І. В. Зайченко, М. М. Мурач, В. П. Яковець; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2001. - 242 c. - Библиогр.: с. 239-240 - укp.

Розглянуто поворот площини навколо точки та його паралельне перенесення. Розкрито суть поняття поворотної симетрії. Розглянуто означення, а також задання повороту та паралельного перенесення, їх властивості, особливості побудови образів елементарних фігур. Проаналізовано особливості застосування даних рухів до розв'язування задач, побудови графіків складених функцій та елементарних геометричних фігур за заданими елементами, що їх визначають.

Рассмотрены поворот площади вокруг точки и его параллельный перенос. Раскрыто содержание понятия поворотной симметрии. Описаны обозначение и задания поворота и параллельного переноса, их свойства, особенности построения образов элементарных фигур. Проанализированы особенности использования данных движений для решения задач, построения графиков сложенных функций и элементарных геометрических фигур по определяющим их заданных элементах.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.115я73

Шифр НБУВ: В344594 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Боровик В. Н. 
Геометричні перетворення площини : Навч. посіб. для студ. фіз.-мат. фак. Т. 1. Основні поняття про відображення фігур; Симетрія відносно точки; Симетрія відносно прямої / В. Н. Боровик, І. В. Зайченко, М. М. Мурач, В. П. Яковець; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2001. - 207 c. - Бібліогр.: 37 назв. - укp.

Розглянуто один з основних методів розв'язування геометричних задач - геометричні перетворення. Зазначено, що рухи та подібність - один з провідних методів сучасної математики, який широко використовується в шкільному курсі геометрії для доведення теорем і розв'язування задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.11я73

Шифр НБУВ: В344594 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету ім. М.Гоголя / ред.: В. П. Яковець. - Ніжин, 2001. - 202 с. - (Психол.-пед. науки; N 1). - укp.

Здійснено теоретичний аналіз проблеми морально-етичного виховання як визначального фактора у формуванні морально-етичних норм поведінки. Детально розглянуто зміст та форми економічної підготовки у сучасній українській школі. Висвітлено питання проектування педагогічних систем освіти. Проаналізовано кількісні та якісні характеристики стандартів європейської освіти, зокрема, тривалість денного навчання в середній школі, підходи до здійснення диференціації навчання, щорічні повні витрати на одного учня. Виявлено основні тенденції розвитку соціально-економічного життя, які впливають на процеси трансформації освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.-пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету ім. М.Гоголя / ред.: В. П. Яковець. - Ніжин, 2001. - 240 с. - (Психол.-пед. науки; N 2). - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти оцінювання музично-освітніх досягнень учнів на уроці музики. Проаналізовано педагогічні проблеми даного процесу, запропоновано методику оцінювання вмінь учнів за 12-бальною шкалою. Розкрито сутність акмеології як науки про найвищі досягнення людини у професійній діяльності, розглянуто процес її становлення та можливості застосування акмеологічного підходу до формування творчої особистості у різні вікові періоди. Описано зовнішні чинники розвитку освіти, а саме: науково-технічного поступу, інтенсифікації явищ глобалізації та розвитку інформаційних суспільств. Особливу увагу приділено впливу науково-технічної та інформаційної революції на модель одержання знань, кваліфікацій та креативності людей.

Освещены теоретические и практические аспекты оценивания музыкально-образовательных достижений учеников на уроке музыки. Проанализированы педагогические проблемы данного процесса, предложена методика оценивания учеников по 12-бальной шкале. Раскрыта сущность акмеологии как науки о наивысших достижениях человека в профессиональной деятельности, рассмотрен процесс ее становления и возможности применения акмеологического подхода к формированию творческой личности в разные возрастные периоды. Описаны внешние факторы развития образования: научно-технического прогресса, интенсификации явлений глобализации и развития информационных обществ. Особое внимание уделено влиянию научно-технической и информационной революции на модель получения знаний, квалификации и креативности людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.-пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету ім. М.Гоголя / ред.: В. П. Яковець. - Ніжин, 2002. - 126 с. - (Психол.-пед. науки; N 1). - укp.

Розглянуто розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів музики в аспекті особистісно зорієнтованого підходу до студентів. Проаналізовано проблеми музично-педагогічної освіти, запропоновано шляхи їх вирішення. Акцентовано увагу на питаннях традицій української співацької школи і перспектив їх відродження за сучасних умов. Висвітлено методологічні й технологічні підходи до поліфункціональної підготовки вчителя музики, зокрема, засобами мистецтва джазу. Наведено характеристику творчої особистості, виділено її основні якості, характерні риси, особливості. Описано структуру музичних здібностей.

Рассмотрено развитие творческого потенциала будущих учителей музыки сквозь призму личностно ориентированного подхода к студентам. Проанализированы проблемы музыкально-педагогического образования, предложены пути их решения. Акцентировано внимание на вопросах традиций украинской певческой школы и перспектив их возрождения в современных условиях. Освещены методологические и технологические подходы к полифункциональной подготовки учителя музыки, в частности, средствами искусства джаза. Приведена характеристика творческой личности, выделены ее основные качества, характерные черты, особенности. Описана структура музыкальных способностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31я54(4укр)3

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.-пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Яковець В. П. 
Геометричні місця точок : Навч. посіб. для студ. фіз.-мат. ф-ту. Ч. 2. Геометричні місця точок у просторі та їх застосування до розв'язування задач / В. П. Яковець, В. Н. Боровик, В. Л. Мельник; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя, Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Ніжин, 2003. - 140 c. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено особливості методу геометричних місць точок (ГМТ) розв'язування задач на знаходження нових ГМТ та їх застосування до розв'язування задач на побудову в просторі. Розглянуто лінії другого порядку (еліпс, гіперболу, параболу) як ГМТ, ряд ліній третього і четвертого порядку (цисоїда Діоклеса, конхоїда Нікомеда, лемніската Бернуллі, овали Кассіні).

Освещены особенности метода геометрических мест точек (ГМТ) решения задач на нахождение новых ГМТ и их применение к решению задач на построение в пространстве. Рассмотрены линии второго порядка (элипс, гипербола, парабола) как ГМТ, ряд линий третьего и четвертого порядка (цисоида Диоклеса, конхода Никомеда, лемниската Бернулли, овалы Кассини).


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.114я73

Шифр НБУВ: В345729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Яковець В. П. 
Курс проективної геометрії : Навч. посіб. / В. П. Яковець, В. Н. Боровик; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2002. - 255 c. - Бібліогр.: с.254-255. - укp.

Викладено основні питання курсу проективної геометрії. Розкрито суть понять проективного простору шляхом розширення евклідового простору доповненням його невласними точками, прямими та площиною, а також проективної відповідності у формах першого ступеня. Наведено порівняльну характеристику різних геометрій, показано можливості реалізації афінної та евклідової геометрій на продуктивній площині. Наведено історичні відомості про розвиток ідей проективної геометрії. Описано групи та підгрупи проективних перетворень. Розглянуто основні властивості ряду точок і пучка другого порядку, наведено конфігурацію Паскаля - Паппа, другу теорему Дезарга.

Изложены основные вопросы курса проектной геометрии. Раскрыто содержание понятий проективного пространства путем расширения эвклидового пространства дополнением его несобственных точек, прямых и площади, а также перспективной ответственности в формах первой степени. Приведена сравнительная характеристика различных геометрий, показаны возможности реализации аффинной и эвклидовой геометрий на продуктивной площади. Приведены исторические сведения о развитии идей проективной геометрии. Описаны группы и подгруппы проективных преобразований. Рассмотрены основные свойства ряда точек и пучка второго порядка, приведены конфигурация Паскаля - Паппа, вторая теорема Дезарга.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.18я73-1

Шифр НБУВ: ВА632907 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету ім. М.Гоголя / ред.: В. П. Яковець. - Ніжин, 2002. - 117 с. - (Психол.-пед. науки; N 2). - укp.

Проаналізовано розвиток життєтворчості юного громадянина як пріоритетне завдання сучасних освітніх систем. Розкрито роль засобів масової інформації та громадської освіти. Розглянуто проблеми наркологізації підлітків та можливість її вирішення в системі громадянської освіти. Викладено організаційно-педагогічні аспекти громадянського виховання учнів у процесі навчання, аспекти громадянської освіти в початковій школі. Висвітлено проблеми підготовки вчителів для системи громадянської освіти в Україні, роль освіти у формуванні громадянина демократичної держави.

Проанализировано развитие жизнетворчества юного гражданина как приоритетное задание современных образовательных систем. Раскрыта роль средств массовой информации и гражданского образования. Рассмотрены проблемы наркологизации подростков и возможность ее решения в системе гражданского образования. Изложены организационно-педагогические аспекты гражданского воспитания учеников в процессе обучения, аспекты гражданского образования в начальной школе. Освещены проблемы подготовки учителей для системы гражданского образования в Украине, роль образования в формировании гражданина демократического государства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету ім. М.Гоголя / ред.: В. П. Яковець. - Ніжин, 2002. - 147 с. - (Психол.-пед. науки; N 3). - укp.

Наведено гендерний аналіз проблем розвитку сучасної освіти в Україні. Обгрунтовано необхідність розробки та впровадження гендерно-орієнтованих програм і курсів у навчально-виховний процес вітчизняних закладів освіти. Проаналізовано особливості підготовки студентів-хіміків для практичної діяльності у середніх закладах освіти нового типу, де особливого значення набуває цілеспрямована робота щодо розвитку інтелекту учня. Висвітлено проблему уміння працювати з навчальною літературою як передумову самоосвіти студентів, проаналізовано різноманітні підходи до роботи з книгою. Проведено порівняльний аналіз систем освіти Польщі та України. У історичному аспекті від Сократа до В. Сухомлинського розглянуто проблему розвиваючого навчання.

Приведен гендерный анализ проблем развития современного образования на Украине. Обоснована необходимость разработки и внедрения гендерно-ориентированных программ и курсов в учебно-воспитательный процесс отечественных заведений образования. Проанализированы особенности подготовки студентов-химиков для практической деятельности в средних заведениях образования нового типа, где особенное значение приобретает целеустремленная работа по развитию интеллекта ученика. Освещена проблема умения работать с учебной литературой как предпосылка самообразования студентов, пронализированы различные подходы к работе с книгой. Проведен сравнительный анализ систем образования Польши и Украины. В историческом аспекте от Сократа до Сухомлинского рассмотрена проблема развивающего обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.-пед. н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету ім. М.Гоголя / ред.: В. П. Яковець. - Ніжин, 2002. - 172 с. - (Психол.-пед. науки; N 4, ч. 1). - укp.

Проведено порівняльний аналіз концепцій професіоналізму педагогів. Розглянуто професіоналізм учителя-вихователя як соціально-педагогічне явище. Висвітлено проблеми підготовки вчителів до використання інформаційних технологій. Викладено нові підходи до формування професійних та моральних якостей особистості. Описано методологічну культуру вчителя професійної школи. Визначено шляхи реалізації особистісно-орієнтованого полікультурного виховання. Розкрито зміст і структуру професійної адаптації студентів педагогічного вузу. Значну увагу приділено проблемам психологічної підготовки майбутнього вчителя.

Проведен сравнительный анализ концепций профессионализма педагогов. Рассмотрен профессионализм учителя-воспитателя как социально-педагогическое явление. Освещены проблемы подготовки учителей к использованию информационных технологий. Изложены новые подходы к формированию профессиональных и моральных качеств личности. Описана методологическая культура учителя профессиональной школы. Определены пути реализации личностно-ориентированного поликультурного воспитания. Раскрыты содержание и структура профессиональной адаптации студентов педагогического вуза. Значительное внимание уделено проблемам психологической подготовки будущего учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр) + Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету ім. М.Гоголя / ред.: В. П. Яковець. - Ніжин, 2002. - 180 с. - (Психол.-пед. науки; N 4, ч. 2). - укp.

Розкрито психологічний зміст педагогічної майстерності. Проаналізовано професійне становлення і виховання професіоналізму педагога. Описано педагогічні технології комунікативної взаємодії викладача професійно-технічного навчального закладу, нові технології контролю у вищій школі. Розглянуто проблему інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів, особистісну компетентність як складову професіоналізму соціального педагога. Викладено основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів. Наведено вимоги до вчителя в контексті парадигми вільного виховання. Висвітлено організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів, педагогічні проблеми організації їх самостійної роботи. Значну увагу приділено професійній свідомості як фактору професійного становлення майбутніх фахівців.

Раскрыто психологическое содержание педагогического мастерства. Проанализировано профессиональное становление и воспитание профессионализма педагога. Описаны педагогические технологии коммуникативного взаимодействия преподавателя профессионально-технического учебного заведения, новые технологии контроля в высшей школе. Рассмотрены проблема информационно-справочного и методического анализа мультимедийных учебных материалов, личностная компетентность как составляющая профессионализма социального педагога. Изложены основы формирования музыкально-педагогической компетентности учителя начальных классов. Приведены требования к учителю в контексте парадигмы свободного воспитания. Освещены организационно-методические аспекты самостоятельной учебной работы студентов, педагогические проблемы организации их самостоятельной работы. Значительное внимание уделено профессиональному сознанию как фактору профессионального становления будущих специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського